Η τελευταία μας νύχτα στην Ίο

Το καλοκαίρι αποφασίσαμε με τρεις φίλες μου να πάμε πέντε μέρες στην Ίο για διακοπές. Δύο μέρες αφού είχαμε κλείσει εισιτήρια και διαμονή, μία από τις κορίτσια μας ανακοίνωσε ότι ο αδερφός της (ας τον πούμε Νίκο) και η παρέα του, είχαν κλείσει διακοπές στο νησί τις ίδιες ημερομηνίες με μας και έτσι ταξιδέψαμε όλοι μαζί. Όταν βέβαια φτάσαμε στην Ίο, οι παρέες χωρίστηκαν και παρά τα λίγα μαγαζιά της Χώρας δεν τους πετύχαμε κανένα βράδυ έξω.

Την τελευταία μας μέρα στο νησί ενώ ήμασταν με τα κορίτσια στην παραλία, ήρθε μήνυμα στο κινητό μου από τον Νίκο, ο οποίος μας κάλεσε να κάνουμε predrinking το βράδυ με την παρέα του στην παραλία πριν βγούμε στην Χώρα για ποτό, μιας και ήταν η τελευταία μας νύχτα στο νησί. Εμείς ψηθήκαμε αμέσως! Στις 22:00 είχαμε ετοιμαστεί όλες και αρχίσαμε να κατεβαίνουμε προς την παραλία. Η παρέα των αγοριών ήταν ήδη εκεί με μουσική, ποτά και χαρτιά. Ο Νίκος σηκώθηκε να μας χαιρετήσει. Όταν ήρθε προς το μέρος μου, με φίλησε στο μάγουλο και μου είπε χαμηλόφωνα ότι ήμουν πολύ όμορφη. Ένιωσα τους παλμούς μου να ανεβαίνουν αλλά προσπάθησα να συγκρατηθώ γιατί στην τελική ήταν ο κατά δύο χρόνια μικρότερος αδερφός της κολλητής μου και δεν «επιτρεπόταν» να μου αρέσει.

Ξεκινήσαμε να πίνουμε και να παίζουμε διάφορα drinking games. Είχαμε πιει αρκετά, οπότε αποφασίσαμε να μην πάμε στη Χώρα. Όμως για να συνεχίσουμε να παίζουμε χρειαζόμασταν κι άλλο αλκοόλ. Έτσι προτάθηκα να πάω εγώ σε ένα 24ώρο περίπτερο, κοντά στο ξενοδοχείο μας, και ο Νίκος προθυμοποιήθηκε να έρθει μαζί μου για παρέα. Σε όλη τη διαδρομή είχε περάσει το χέρι του πάνω στον ώμο μου και συζητούσαμε για το πόσο ωραία περάσαμε στις διακοπές και πόσο δεν θέλαμε να γυρίσουμε πίσω στην Αθήνα και όσο πιο πολύ με άγγιζε τόσο πιο πολύ ένιωθα να ανατριχιάζει όλο μου το σώμα αλλά προσπαθούσα να συγκρατηθώ. Καθώς πλησιάζαμε προς το μέρος της παρέας ένιωθα ότι ήταν κάπως αμήχανος, έτσι πριν φτάσουμε τον ρώτησα αν ήταν όλα καλά και τότε γύρισε και μου αποκρίθηκε «Ελπίζω να μην το πάρεις στραβά αλλά δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω σου όλο το βράδυ!» Του χαμογέλασα κάπως αμήχανα και κατέβηκα στην παραλία. Όλο το υπόλοιπο βράδυ καθόμασταν δίπλα και κοιταζόμασταν συνέχεια. Τα άλλα παιδιά είχαν γίνει τόσο τύφλα που δεν έπαιρναν καν χαμπάρι!

Κατά τις 3 το πρωί άρχισαν τα παιδιά να πηγαίνουν προς τα δωμάτιά τους και είχαμε μείνει στην παραλία εγώ ο Νίκος και δύο φίλοι του που είχαν αποκοιμηθεί στην ξαπλώστρα. Σε κάποια φάση, μου άπλωσε το χέρι του και μου πρότεινε να πάμε βόλτα. Σηκώθηκα και τον ακολούθησα. Είχαμε φτάσει σε ένα πολύ σκοτεινό σημείο της παραλίας, όταν γύρισε προς το μέρος μου και μου ψιθύρισε στο αυτί «Σκέφτομαι ότι θέλω να σε φιλήσω από την πρώτη μέρα στο καράβι». Δίχως να πω τίποτα, με τράβηξε πάνω του και με φίλησε με πάθος. Ένιωθα όλο το κορμί μου να ανατριχιάζει και το πέος του σκληρό να μου πιέζει το πόδι. Ξαπλώσαμε στην άμμο και συνεχίσαμε να φιλιόμαστε. Δεν το πίστευα! Ένιωθα τα χέρια του να χαϊδεύουν όλο μου το σώμα και να πηγαίνουν ανάμεσα στα πόδια μου. Η ανάσα μου γινόταν όλο και πιο βαριά μέχρι που μου έβαλε δάχτυλο και εκεί άρχισα να αναστενάζω από καύλα. Δεν μπορούσα να συγκρατηθώ! Έβαλα το χέρι μου πάνω από τη βερμούδα του και ένιωσα τον πούτσο του πολύ καυλωμένο. Τον έγδυσα και άρχισα να του κάνω στοματικό στην μέση της παραλίας. Τον ένιωθα να λιώνει κι αυτό με άναβε ακόμη περισσότερο! Με σήκωσε πάνω και μου είπε γεμάτος καύλα «Θέλω να σε γαμήσω εδώ και τώρα! Δεν αντέχω άλλο!». Με ξάπλωσε πάλι κάτω και μπήκε κατευθείαν μέσα μου. Πηδιόμασταν μέχρι που χύσαμε και οι δύο. Ήταν απίστευτα πολύ έντονο! Μόλις τελειώσαμε, ντυθήκαμε και κάτσαμε για λίγο στην παραλία. Υποσχεθήκαμε ότι δεν θα το πούμε σε κανένα και γυρίσαμε προς το μέρος των φίλων του, οι οποίοι ακόμα κοιμόντουσαν και δεν είχαν πάρει χαμπάρι τίποτα. Τους ξύπνησε και γυρίσαμε όλοι στα δωμάτιά μας. Έκτοτε δεν έχει επιχειρήσει κανείς μας να ξαναβρεθούμε οι δυο μας μόνοι για ευνόητους λόγους, και το ταξίδι της επιστροφής ήταν πολύ άβολο αλλά ήταν μία εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *